Kennis
Lees onze veelgestelde vragen of bekijk onze kennisartikelen. Kan je niet vinden wat je zoekt? Wij helpen je graag persoonlijk verder!
Incassodiensten
Veelgestelde vragen over onze incassodiensten en juridische zaken.
Debiteurenbeheer
Veelgestelde vragen over debiteurenbeheer en facturatie.
Over Incassonet
Veelgestelde vragen over Incassonet en onze dienstverlening.
Klantvriendelijk incasseren, bestaat dat?
Steeds meer mensen weten de weg naar het incassobureau te vinden, althans zo ervaren wij bij Incassonet. Dit komt omdat het incassobureau lang niet meer wordt gezien als 'harde hand' richting niet...
Het incassotraject in 5 stappen
Veel mensen vragen het zich af: hoe werkt dat nou zo'n incassotraject bij een incassobureau? Om die vraag te beantwoorden hebben wij deze korte blog geschreven. Aan de hand van vijf stappen proberen...
De eerste stap bij niet betalende klanten: de aanmaning
Heb jij wel eens last van niet betalende klanten, zelfs na het versturen van betalingsherinneringen? De eerste stap die je zelf kunt zetten, is het versturen van een laatste aanmaning. Een...
Goed debiteurenbeheer loont
Goed debiteurenbeheer is veel meer dan "even een factuur versturen". Vakkundig debiteurenbeheer vraagt om gedegen kennis van zaken en een zorgvuldig geregisseerd traject. Dat is zeker de moeite...
Persoonlijke behandeling steeds belangrijker
Het lijkt misschien een open deur, maar bij veel bedrijven in de financiële sector is het verre vanzelfsprekend: persoonlijke aandacht en behandeling. Hoe vaak sta je wel niet minuten in de wacht...
Digitaal factureren binnenkort verplicht?
Ondernemingen die opdrachten doen in het bedrijfsleven, kunnen het verzoek krijgen om vanaf 18 april 2019 hun factuur elektronisch in te dienen. Met e-factureren wordt bedoeld rekeningen digitaal...
En dan reageren ze ineens wel
Regelmatig krijgen wij bij Incassonet, ons incassobureau zaken overgedragen met daarbij de mededeling 'Ik denk niet dat het iets wordt, want de niet-betalende klant is totaal niet bereikbaar'. Dit...
Persoonlijke aanpak veel effectiever
Incassonet doet er alles aan om persoonlijk met uw debiteur in contact te komen. Persoonlijk contact zorgt namelijk voor betere resultaten en hogere gunning van uw debiteur. We benaderen uw debiteur...
Aan welke eisen moet een factuur voldoen?
De meeste ondernemers hebben er geen hekel aan: factureren! Je hebt keurig je werkzaamheden uitgevoerd of je product geleverd. Na levering hoop je natuurlijk betaald te worden. Een factuur maken kan...
Kabinet komt met incassoregister
Er wordt al langer over gesproken, maar de berichten worden steeds concreter: Het kabinet wil met een incassoregister zorgen voor een gecontroleerde incassomarkt. Ook komt er een meldpunt voor...
We staan in de startblokken!