Veelgestelde vragen

  • image/svg+xmlimage/svg+xml
    Waarom Incassonet?

    Al direct vanaf de start wisten we één ding zeker. Het moest anders dan alles wat we tot dan toe gezien hadden. Minder saai, minder stug en veel moderner. Dagelijks bouwen wij aan de nieuwste technieken, zodat ons team zich kan blijven ontwikkelen en onze klanten verder kan helpen. Of het nu debiteurenbeheer of het incasseren van je openstaande facturen is: we lopen altijd voorop. We zijn inmiddels de trotse, vaste partner van ruim duizend ambitieuze organisaties, die alles uit hun creditmanagement willen halen.

    Onze focus ligt niet alleen op het incasseren van openstaande facturen, maar ook op het creëren van een optimale, klantvriendelijke betaaloplossing gedurende het gehele creditmanagementproces. Dat doen we door doorlopend technologische mogelijkheden te blijven ontwikkelen. Zo zorgen we ervoor dat jouw creditmanagement helemaal klaar is voor de toekomst en jij je kunt focussen op je dagelijkse werkzaamheden en de groei van je organisatie.

    Zonder de betrokkenheid van onze medewerkers zijn we nergens. Met de inzet en betrokkenheid van onze specialisten, aangevuld met slimme, moderne technieken zijn wij in staat om elke dag weer op topniveau te presteren.

  • image/svg+xmlimage/svg+xml
    Waar is Incassonet gevestigd?

    Incassonet heeft twee vestigingen. Ons hoofdkantoor is gevestigd in Apeldoorn. Ook hebben wij een vestiging in Breda. Onderstaand vind je de adresgegevens van beide vestigingen:

    Hoofdkantoor Incassonet
    Canadalaan 4
    7316 BX Apeldoorn

    Vestiging Breda
    Duivelsbruglaan 4
    4835 JE Breda 

     

  • image/svg+xmlimage/svg+xml
    Hoe kan ik Incassonet bereiken?

    Je kan ons tijdens kantoortijden telefonisch bereiken via 088 – 244 1111. Je kunt ook een e-mail sturen naar [email protected].

    Wil je direct een vraag stellen, dan is er tijdens kantoortijden ook altijd een medewerker aanwezig op de chat.

  • image/svg+xmlimage/svg+xml
    Hoe kom ik in het online incassoplatform van Incassonet?

    Ga naar https://app.incassonet.nl/inloggen. Om in te loggen heb je een gebruikersnaam en wachtwoord nodig. Deze heb je gekregen van je contactpersoon bij Incassonet.

    Bent je je inloggegevens kwijt? Kies dan voor ‘Wachtwoord vergeten?’. Hier vul je je gebruikersnaam in. Vervolgens ontvang je een bericht op het e-mailadres dat je aan ons hebt doorgegeven met daarin het nieuwe wachtwoord. Om veiligheidsredenen zijn wij niet in staat om deze aan te passen.

  • image/svg+xmlimage/svg+xml
    Wat kan ik doen met het online incassoplatform van Incassonet?

    Via het online incassoplatform kun je incassodossiers bij ons indienen, ook kun je hier de real-time voortgang van al je dossiers bekijken. Dit platform bevat overzichten van gegevens over incassodossiers, de voortgang en status van het incassotraject, betalingen, regelingen en andere financiële gegevens.

    Daarnaast beschikken wij over de mogelijkheid tot een volledige koppeling met jouw boekhoudsysteem, waardoor je in jouw eigen vertrouwde omgeving incassodossiers kunt starten, management informatie up-to-date kan houden en gegevens kunt uploaden en downloaden. Hiervoor heeft Incassonet een API (Application Programming Interface) beschikbaar. Meer informatie over de API vind je hier.

  • image/svg+xmlimage/svg+xml
    Heb je een klacht, opmerking of suggestie?

    Wij zijn continu bezig optimaliseren van onze dienstverlening. Wij staan dus altijd open voor suggesties of opmerkingen die ons kunnen helpen om onze dienstverlening te verbeteren. Je kunt je opmerking of suggestie sturen naar: [email protected].

    Heb je een klacht over Incassonet?
    Incassonet neemt elke uitdrukking van ontevredenheid of ongenoegen over onze organisatie, haar producten en medewerkers serieus en beschouwt dit als potentiële klacht.

    Indien je een klacht hebt kun je deze per e-mail aan ons kenbaar maken. Je kunt jouw klacht sturen aan [email protected].

    Vermeld bij jouw klacht altijd je persoonlijke gegevens (naam, adres, e-mailadres, telefoonnummer en indien bekend een dossiernummer). Daarnaast stellen wij een korte toelichting van jouw klacht erg op prijs.

    Binnen vijf werkdagen ontvang je van ons een bevestiging dat je klacht in behandeling is genomen. Uiterlijk binnen vijftien werkdagen streven wij er naar je een inhoudelijke reactie te geven. Mocht deze termijn niet haalbaar zijn, dan ontvangt je hiervan bericht.

  • image/svg+xmlimage/svg+xml
    Op welke manier houdt Incassonet rekening met debiteuren met financiële problemen?

    In het gehele incassotraject leggen wij bij uitstaande schulden de nadruk op de maatschappelijk verantwoorde aspecten. Wij communiceren regelmatig met jouw klanten en – belangrijker nog – in begrijpelijke taal en op een begrijpelijke, respectvolle manier. Maatschappelijk Verantwoord Incasseren is de leidraad voor al onze werkzaamheden.

We staan in de startblokken!