Persoonlijke behandeling steeds belangrijker

Gepubliceerd op 14 september 2020

Het lijkt misschien een open deur, maar bij veel bedrijven in de financiële sector is het verre vanzelfsprekend: persoonlijke aandacht en behandeling. Hoe vaak sta je wel niet minuten in de wacht voordat je, na een aantal keer te zijn doorverbonden, uiteindelijk de juiste persoon aan de lijn hebt. Iedere organisatie, hoe groot dan ook, zou zich moeten focussen op wie zijn klant en wat zijn klant wil. Althans, zo denken wij bij Incassonet.

Bij ons is alles gericht op persoonlijke aanpak. Wij kennen onze klanten en hebben dan ook voor iedere klant een directe contactpersoon die weet wat er bij de klant speelt. Incassonet het incassobureau Apeldoorn zorgt niet alleen voor tevreden klanten, maar ook voor een snelle doorstroom van dossierbehandeling. Dat doen we door het inzetten van ons no cure no pay incassobureau. En incasso Apeldoorn is altijd een onderwerp dat speelt en een incassobureau no cure no pay werkt vaak wel om jouw klanten te laten betalen. Hoe lastig dat soms ook is.