Heeft u bericht van ons ontvangen?

 Wij helpen u graag verder met het vinden van de juiste informatie.

Ik wil betalen

U kunt uw openstaande factuur direct en veilig betalen via uw eigen bank met iDeal of Bancontact. 

Facturen bekijken

U kunt inloggen op ons online portaal. Hier kunt u alle gegevens bekijken en facturen downloaden.

Veelgestelde vragen

Wij geven graag antwoord op veelgestelde vragen. Staat je vraag er niet bij? Stel hem via het online portaal.

Ik wil in termijnen betalen

Kunt u het bedrag niet in één keer betalen? U kunt zelf online een betalingsregeling aanvragen. 

Ik wil bezwaar maken

Bent u het niet eens met de vordering? Dan kunt u dit via uw online portaal aan ons doorgeven.

Bericht niet voor u bestemd?

Laat dit ons zo snel mogelijk weten, zodat wij dit direct kunnen wijzigen in ons systeem.

Veelgestelde vragen

  • image/svg+xmlimage/svg+xml
    ik kan nu niet het hele bedrag betalen, wat kan ik doen?

    Kunt u niet in een keer betalen? Maak dan eenvoudig online een betalingsregeling aan door in te loggen op ons online portaal. De inloggegevens vindt u in het bericht dat u van ons heeft ontvangen. Liever telefonisch contact? Bel ons dan op telefoonnummer 088-2441111. Wij zijn op dit telefoonnummer bereikbaar van maandag tot en met vrijdag, van 08.30 tot 17.00.

  • image/svg+xmlimage/svg+xml
    Ik heb de factuur al betaald

    Heeft u de facturen al betaald voor de ingang van uw incassozaak? Laat ons dit dan weten via het online portaal. Stuur altijd een bewijs van uw betaling mee.

  • image/svg+xmlimage/svg+xml
    Ik heb de factuur niet ontvangen

    Vaak kunt u een kopie van de facturen downloaden in het online portaal. Klik op het betreffende factuurnummer in uw dossier. Zijn de facturen niet beschikbaar, dan kunnen wij een kopie voor u opvragen.

  • image/svg+xmlimage/svg+xml
    Ik ben het niet eens met de openstaande vordering, wat kan ik doen?

    Dan vragen wij u dit aan te geven via het online portaal. Wij kunnen uw bezwaar pas behandelen als u uitlegt waarom u het niet eens bent met de openstaande rekening en hiervan bewijs meestuurt.

  • image/svg+xmlimage/svg+xml
    Ik word begeleid door een schuldhulpverlener, bewindvoerder of curator, wat nu?

    Dan horen wij dit uiteraard graag. Stuur ons bericht dan door naar uw begeleider en laat hen zo snel mogelijk contact met ons opnemen.