Ik heb een klacht over Incassonet

Wat vervelend dat je een klacht hebt over de dienstverlening van Incassonet. Wij willen je klacht graag onderzoeken. Daarom vragen wij je onderstaand formulier in te vullen.

Naam
Telefoonnummer

Wat gebeurt er met mijn klacht?

Bekijk hieronder wat er gebeurt na het indienen van jouw klacht.

Na het indienen van je klacht ontvang je binnen 48 uur een bevestiging van ons. Hiermee laten we je weten dat je klacht goed is ontvangen en dat we ermee aan de slag gaan.

Daarna gaan we je klacht zorgvuldig onderzoeken. Dit doen we door je dossier grondig te bestuderen. Als het nodig is, nemen we contact op met de opdrachtgever of met onze eigen medewerkers om aanvullende informatie te verzamelen. Ons doel is om een volledig beeld te krijgen van de situatie, zodat we je klacht op de juiste manier kunnen behandelen.

Binnen 15 dagen na het indienen van je klacht ontvang je van ons een inhoudelijke reactie. In deze reactie leggen we uit wat we hebben ontdekt tijdens ons onderzoek en welke stappen we eventueel zullen nemen om je klacht op te lossen. We streven ernaar om je klacht zo snel en eerlijk mogelijk af te handelen.