Ik wil betalen
U kunt uw openstaande factuur direct en veilig betalen via uw eigen bank met iDeal of Bancontact.
U kunt uw openstaande factuur direct en veilig betalen via uw eigen bank met iDeal of Bancontact.
U kunt inloggen op ons online portaal. Hier kunt u alle gegevens bekijken en facturen downloaden.
Wij geven graag antwoord op veelgestelde vragen. Staat je vraag er niet bij? Stel hem via het online portaal.
Kunt u het bedrag niet in één keer betalen? U kunt zelf online een betalingsregeling aanvragen.
Bent u het niet eens met de vordering? Dan kunt u dit via uw online portaal aan ons doorgeven.
Dan horen wij dit uiteraard graag. Stuur ons bericht dan door naar uw begeleider en laat hen zo snel mogelijk contact met ons opnemen.
Dan vragen wij u dit aan te geven via het online portaal. Wij kunnen uw bezwaar pas behandelen als u uitlegt waarom u het niet eens bent met de openstaande rekening en hiervan bewijs meestuurt.
Vaak kunt u een kopie van de facturen downloaden in het online portaal. Klik op het betreffende factuurnummer in uw dossier. Zijn de facturen niet beschikbaar, dan kunnen wij een kopie voor u opvragen.
Heeft u de facturen al betaald voor de ingang van uw incassozaak? Laat ons dit dan weten via het online portaal. Stuur altijd een bewijs van uw betaling mee.
Kunt u niet in een keer betalen? Maak dan eenvoudig online een betalingsregeling aan door in te loggen op ons online portaal. De inloggegevens vindt u in het bericht dat u van ons heeft ontvangen. Liever telefonisch contact? Bel ons dan op telefoonnummer 088-2441111. Wij zijn op dit telefoonnummer bereikbaar van maandag tot en met vrijdag, van 08.30 tot 17.00.